Страница 1 из 3 123 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 22
  1. #1

    позов до суду на Богдан-Авто Холдінг, ХМУ і продавця

    Пропоную усім, хто був ошуканий (читай нижче) приєднатися до цього позову.
    Відповідачі:
    1.Хюндай Мотор Україна,
    в. Новоконстантинівська , 1а,
    м. Київ, 04080,
    т. 0442075000, info@hyundai.com.ua
    2.Богдан Авто Холдінг, пр-т Московський, 5
    М. Київ, 04073, т. 0444289218, pr@bogdanauto.com.ua
    Позов
    (про Захист прав споживачів)
    21.08.2013 року я сплатив у касу Богдан-Авто, n00000грн і 24.08.2013 року мені були передані у користування авто Hundai, VIN номер KMHDH4IEBDU883388, і документи на нього.
    Продавцем, «Богдан-Авто» мені було запропоновано підписати акт прийому-передачі авто і у сервісній книжці умови гарантійного обслуговування.

    Акт прийому-передачі я підписав, бо в мене немає спеціальних знань про властивості та характеристики авто, і я вважав, що мені чесно продають авто, а гарантійні зобов’язання, які не відповідають вимогам чинного законодавства, підписувати відмовився. За що отримав репліку – не отримаєте гарантії!!!
    Незабаром з’ясувалося, що авто, згідно до ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», має декілька недоліків:
    1.Мені не надали своєчасно повної та достовірної інформації для мого свідомого вибору і не попередили, ст.. 15.1; 15.1.3); 15.1.10) ЗУ «Про захист прав споживачів», що у авто програвач компакт дисків РА710МД не має у своєму меню ні української, ні російської мови. Це з’ясувалося тільки на третій день володіння авто, після того, як я його вперше включив. Під час продажу і після, ніхто мене про це не попередив, а у мене немає спеціальних знань, ст.. 15.9 ЗУ «Про захист прав споживачів», щоб визначити, чи відповідає програвач моїм вимогам. Англійської мови я не знаю і вчити не збираюся… У інших, таких же авто, є програвачі із російським і українським меню, то ж я і запропонував його замінити.
    Паперова інструкція до програвача на російській мові, яку надали мені вже після купівлі авто через 3 дні, не може замінити англійське меню, що робить неможливим повноцінно користуватися авто, бо це може привести до аварійної ситуації на дорозі!!! Мої спроби самотужки опанувати меню на англійській мові мені так і не далися….
    Щоб не робити аварійних ситуацій на дорозі, я ним так досі і не користуюся.
    Тобто, я не можу користуватися своєю власністю ст..317, 319, 321, ЦК України, через те, що продавець не хоче усунути недолік, ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», який виник через те, що продавець не попередив мене про англійське меню, ст.. 15.1; 15.1.3); 15.1.10) «Про захист прав споживачів».
    «ЗУ Згідно до ст..8 ЗУ «Про захист прав споживачів», я просив виконати одну із вимог:

    1. Усунути недолік,
    2. замінити у моєму авто програвач компакт дисків РА710МД на аналогічний із українським чи російським меню,
    3. знизити ціну авто на N 000грн,

    це питання не вирішено…
    Последний раз редактировалось 129; 24.10.2013 в 12:03.

  2. #2
    2. В комплектації авто передбачені безкаркасні щітки, , яких в авто немає… Про це я дізнався пізніше від сторонніх людей, які вказали мені, що мене ошукали… В мене немає спеціальних знань, що до цих щіток, але подивившись на сайті ХМУ http://hyundai.com.ua/cars/elantra/acc/, я зрозумів, що так воно і є! Але продавець посилається на те, що я підписав акт прийому-передачі і цим дав згоду. Це є нечесна діяльність, бо у мене під час підпису не було спеціальних знань, ст..15.9 ЗУ «Про захист прав споживачів»,!
    Згідно до ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» я просив виконати одну із вимог:

    замінити у авто щітки на такі, які вказано у комплектації і на фото із сайту Хюндай, або
    знизити ціну авто на N000грн,

    …не виконано…
    3.Через декілька днів, після початку експлуатації я не знайшов у авто функції Іонізатор повітря, який передбачений у комплектації Comfort+: Про це написано у рекламній листівці про комплектацію вашого магазину, у інструкції на автомобіль ст.. 4-127, а також є на сайті ХМУ http://hyundai.com.ua/cars/elantra/price/ і БогданАвто http://bogdanauto.com.ua/cars/hyundai/elantra/price/.,
    Коли він є і працює на моніторі повинна відображатися інформація, як на сторінці 4-127 інструкції. … а він не відображається і це мене не влаштовує. Таке не передбачено інструкцією.
    Я просив виконати одну із вимог, передбачених ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»:

    усунути недолік у строк не пізніше ніж 14 днів із дати отримання цієї претензії ;
    знизити ціну авто на N 000грн,

    …не виконано…
    Последний раз редактировалось 129; 24.10.2013 в 12:04.

  3. #3
    3. ООО «Богдан-Авто» не надали мені своєчасно повної та достовірної інформації для мого свідомого вибору і не попередили, ст.. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів», що умови гарантійного обслуговування не відповідають дії ст.. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів», що призвело до купівлі мною у них авто:
    1. із недоліками (читай вище)
    2. гарантійними умовами, які мені нав’язують і які не відповідають вимогам ЗУ «Про захист прав споживачів».
    А саме:

    Гарантійні умови запропоновані мені не відповідають вимогам чинного законодавства, ст.. 7.1 ЗУ «Про захист прав споживачів», бо він запропонував мені таке як :

    3. Гарантія на окремі комплектуючі
    На комплектуючі вироби, перелічені нижче, надаються наступні гарантійні терміни:
    12 місяців або 20 000 км!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

    рідина системи кондиціонування-
    привідні ремені та ремені балансирів
    диски зчеплення та фрикціони АКПП

    24 місяці або 40 000 км!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

    акумуляторні батареї, встановлені Виробником

    36 місяців або 60 000 км!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

    аудіоапаратура , автоматичні зовнішні антени
    гумові та гумометалеві деталі підвіски автомобіля (кожухи, подушки, пильники, втулки, відбійники)
    амортизатори всіх видів
    шарові шарніри підвіски та рульового керування
    підшипники кочення ступиць коліс автомобіля
    паливні форсунки
    каталітичні нейтралізатори та кисневі датчики (лямбда зонд)


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Гарантію на покришки, встановлені на автомобілі Виробником,забезпечу є виробник даних шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефект покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатись до виробника шин напряму.!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!


    Гарантійні умови запропоновані мені не відповідають вимогам чинного законодавства, ст.. 7.1 ЗУ «Про захист прав споживачів», бо він запропонував мені таке як :

    7. Що не покривається гарантією
    Гарантія Виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не розповсюджується на наступні випадки:

    регламентні роботи при плановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику та регулювання будь-яких систем, чистку, змащування, балансування, проточку, заміну або долив всіх видів мастил, змазок, експлуатаційних рідин, якщо тільки це не є необхідним при проведенні гарантійного ремонту автомобіля.
    роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі мийку, полірування, чистку салону
    витратні та мастильні матеріали одноразового використання та інші, що піддаються зносу та руйнуванню при нормальній експлуатації:
    всі типи фільтрів;
    свічі запалювання та накалювання;
    гальмівні колодки, гальмівні диски та барабани;
    щітки склоочищувачів;
    зливні та заправні різьбові пробки та ущільнюючі кільця;
    гумотехнічні вироби, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капоту, вікон, багажника;
    лампи розжарювання, світлодіоди та плавкі запобіжники;
    щітки всіх типів електродвигунів;
    оливи моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні змазки;
    рідини: охолоджуюча, приводу зчеплення, гальм, омивачів скла та фар, паливо;
    скло дзеркал усіх видів;
    кріплення.
    Последний раз редактировалось 129; 24.10.2013 в 12:04.

  4. #4
    експлуатаційний знос та природна зміна стану деталей, що виникають в наслідок виконання ними своїх функцій (в тому числі деталей внутрішньої та зовнішньої обробки, чохлів сидінь)
    3.Гарантійні умови запропоновані мені не відповідають вимогам чинного законодавства, ст.. 7.1 ЗУ «Про захист прав споживачів», бо він запропонував мені таке як :
    9. Правила та терміни проведення гарантійного ремонту
    УВАГА! При виконанні гарантійного ремонту замінюється тільки дефектна деталь (деталі), що є мінімальною збірною одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, що не є базовою, то заміна вузла або агрегату в зборі можлива, як¬що це економічно більш доцільно ніж заміна окремих деталей. При наявності деталей на складі Дилера ремонт виконується негайно. У випадку їх відсутності, ремонт (заміна) виконуються на протязі 45 календарних днів з дати початку ремонту.

    Я запропонував:
    Не з дня початку ремонту, а із дня звернення, і не 45 днів, а 14!!!


    Я просив продавця усунути вищевказані недоліки і привести умови гарантійного обслуговування до дії ст.. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів». На інші умови я не згоден, бо це є нечесні і не справедливі умови, ст.. 18 і 19 ЗУ «Про захист прав споживачів».
    ….не виконано…


    Як видно із відповідей, ООО «Богдан-Авто» на мої звернення, вони повністю ігнорують мої звернення до них.
    Невиконання моїх вимог у строк 14 днів, ст.. 1.12б) ЗУ «Про захист прав споживачів» зробило недоліки істотними, що дає змогу розірвати договір купівлі-продажі, ст..8 ЗУ «Про захист прав споживачів.
    Крім того у мене є підстави розірвати договір на підставі ст..18, ст..19 ЗУ «Про захист прав споживачів», а також:
    Ст.. 15.7.1) У разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної
    або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника
    (виконавця, продавця) спричинило:

    1) придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві
    властивостей, - споживач має право розірвати договір і вимагати
    відшкодування завданих йому збитків;



    Прошу суд :
    1. Згідно до ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» продавець не усунув вищевказані недоліки, знизити ціну авто на N0000 грн.
    2. Признати гарантійні обов’язати продавця неправомірними і зобов’язати його привести гарантійні зобов’язання до дії чинного законодавства, ст.. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів"
    Последний раз редактировалось 129; 24.10.2013 в 12:01.

  5. #5
    Administrator
    Адрес
    Киев
    Возраст
    44
    Имя
    Юрий
    Сообщений
    5,970
    Записей в БЖ
    59
    Репутация
    3202
    Вес репутации
    136
    Йорик, ты?

    ---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

    Цитата Сообщение от 129 Посмотреть сообщение
    Humdai GURA
    Это что за автомобиль? На Новоконстантиновсько й , 1а торгуют только автомобилями Хундай. И никаких Хумдай там нет!

  6. #6
    Пользователь
    Адрес
    KHERSON
    Возраст
    33
    Имя
    Alex
    Сообщений
    356
    Репутация
    865
    Вес репутации
    109
    мне тоже интересно

  7. #7
    Член клуба
    Адрес
    Киев-Вишневый
    Возраст
    37
    Имя
    Кирилл
    Сообщений
    2,966
    Репутация
    2875
    Вес репутации
    128
    Цитата Сообщение от 129 Посмотреть сообщение
    2. В комплектації авто передбачені без каркасні щітки, , яких в авто немає… Про це я дізнався пізніше від сторонніх людей, які вказали мені, що мене ошукали… В мене немає спеціальних знань, що до цих щіток, але подивившись на сайті ХМУ http://hyundai.com.ua/cars/elantra/acc/, я зрозумів, що так воно і є!
    Это не список комплектации, а список аксессуаров. Потребуйте еще зонтик и портмоне, они там тоже в списке есть...

    Таки позов в суд уже подали или это только проект?

  8. #8
    Пользователь
    Адрес
    Киев
    Возраст
    35
    Имя
    Сергей
    Сообщений
    1,489
    Репутация
    2477
    Вес репутации
    124
    Цитата Сообщение от GreenMile Посмотреть сообщение
    Потребуйте еще зонтик и портмоне
    полное денег

  9. #9

    Голові державної інспекції України з питань захисту прав

    Прем’єр міністру України Азарову Миколі Яновичу
    Голові антимонопольного комітету Цушко Василю Петровичу
    Голові державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Орєхову Сергію Миколаєвичу
    В.о.начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Дніпропетровській області Куманьов Олександру Анатолієвичу,
    В. Барикадна 23, М. Дніпропетровськ, 49044,
    Т.0567440258
    Від Ххххххх Ххххх Хххххххх,
    Скарга
    (Відкритий лист до українців)

    00.00.2013 року я сплатив у касу Богдан-Авто Ххххххх, що по в.Хххххххх №00, 198100грн і 00.00.2013 року мені були передані у користування авто HumdaiElantraVIN номер KHJFHRH4IEBDU8845678, і документи на нього. Продавцем, «Богдан-Авто Хххххххх» мені було запропоновано підписати акт прийому-передачі авто і у сервісній книжці умови гарантійного обслуговування. Акт прийому-передачі я підписав, бо в мене немає спеціальних знань про властивості та характеристики авто, і я вважав, що мені чесно продають авто, а гарантійні зобов’язання, які не відповідають вимогам чинного законодавства, підписувати відмовився. За що отримав репліку – не отримаєте гарантії!!! Незабаром з’ясувалося, що авто, згідно до ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», має декілька недоліків: 1.Мені не надали своєчасно повної та достовірної інформації для мого свідомого вибору і не попередили, ст.. 15.1; 15.1.3); 15.1.10) ЗУ «Про захист прав споживачів», що у авто програвач компакт дисків РА710МД не має у своєму меню ні української, ні російської мови. Це з’ясувалося тільки на третій день володіння авто, після того, як я його вперше включив. Під час продажу і після, ніхто мене про це не попередив, а у мене немає спеціальних знань, ст.. 15.9 ЗУ «Про захист прав споживачів», щоб визначити, чи відповідає програвач моїм вимогам. Англійської мови я не знаю і вчити не збираюся… У інших, таких же авто, є програвачі із російським і українським меню, то ж я і запропонував його замінити. Паперова інструкція до програвача на російській мові, яку надали мені вже після купівлі авто через 3 дні, не може замінити англійське меню, що робить неможливим повноцінно користуватися авто, бо це може привести до аварійної ситуації на дорозі!!! Мої спроби самотужки опанувати меню на англійській мові мені так і не далися…. Щоб не робити аварійних ситуацій на дорозі, я ним так досі і не користуюся. Тобто, я не можу користуватися своєю власністю ст..317, 319, 321, ЦК України, через те, що продавець не хоче усунути недолік, ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», який виник через те, що продавець не попередив мене про англійське меню, ст.. 15.1; 15.1.3); 15.1.10) «Про захист прав споживачів». «ЗУ Згідно до ст..8 ЗУ «Про захист прав споживачів», я просив виконати одну із вимог: 1. Усунути недолік, 2. замінити у моєму авто програвач компакт дисків РА710МД на аналогічний із українським чи російським меню, 3. знизити ціну авто на 12 000грн, …. У відповіді №118 від17.10.2013р це питання не вирішено…
    Последний раз редактировалось 129; 24.10.2013 в 12:06.

  10. #10
    2. В комплектації авто передбачені безкаркасні щітки, , яких в авто немає… Про це я дізнався пізніше від сторонніх людей, які вказали мені, що мене ошукали… В мене немає спеціальних знань, що до цих щіток, але подивившись на сайті ХМУ http://hyundai.com.ua/cars/elantra/acc/, я зрозумів, що так воно і є! Але продавець посилається на те, що я підписав акт прийому-передачі і цим дав згоду. Це є нечесна діяльність, бо у мене під час підпису не було спеціальних знань, ст..15.9 ЗУ «Про захист прав споживачів»,!
    Згідно до ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» я просив виконати одну із вимог:
    1. замінити у авто щітки на такі, які вказано у комплектації і на фото із сайту Хюндай, або
    2. знизити ціну авто на 2000грн,
    …не виконано…
    3.Через декілька днів, після початку експлуатації я не знайшов у авто функції Іонізатор повітря, який передбачений у комплектації Comfort+: Про це написано у рекламній листівці про комплектацію вашого магазину, у інструкції на автомобіль ст.. 4-127, а також є на сайті ХМУ http://hyundai.com.ua/cars/elantra/price/ і БогданАвто http://bogdanauto.com.ua/cars/hyundai/elantra/price/.,
    Коли він є і працює на моніторі повинна відображатися інформація, як на сторінці 4-127 інструкції. … а він не відображається і це мене не влаштовує. Таке не передбачено інструкцією.
    Я просив виконати одну із вимог, передбачених ст.. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»:
    1. усунути недолік у строк не пізніше ніж 14 днів із дати отримання цієї претензії ;
    2. знизити ціну авто на 16 000грн,
    …не виконано…
    Последний раз редактировалось 129; 24.10.2013 в 10:35.

 

 
Страница 1 из 3 123 ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. вакансії Богдан-Авто????... а що трапилося??
    от УкрМен в разделе Автосалоны, сервисы, СТО
    Ответов: 32
    Последнее сообщение: 11.03.2018, 19:23
  2. Цивільний позов №6 до Богдан-Авто. Зниження ціни авто на ціну магнітоли.
    от УкрМен в разделе Законодательство, страхование
    Ответов: 7
    Последнее сообщение: 17.12.2016, 23:05
  3. цивільний позов №3 до Богдан-Авто, Неустойка магнітола . Епізод 2.
    от УкрМен в разделе Законодательство, страхование
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 22.07.2015, 18:49
  4. цивільний позов №2 до Богдан-Авто. Неустойка магнітола. Епізод 1
    от УкрМен в разделе Законодательство, страхование
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 13.07.2015, 20:35
  5. цивільний позов №5 до Богдан-Авто. Зниження ціни авто на ціну амортизаторів.
    от УкрМен в разделе Законодательство, страхование
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 09.07.2015, 18:07

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •